30-10-2009

#581

Mijn vriendje trok zich net af in zn slaap.

15 opmerkingen:

  1. of je vriendje komt iets tekort?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet je vragen waar die over droomde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kom je toch niet te weten, het was namelijk haar zusje xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ lisa: dat hoeft niet hoor, aangezien ik biecht op maar 1 keer per dag word vernieuwd zegmaar, met nieuwe biechts. Misschien heeft ze dit gisteravond, vannacht of vanochtend wel opgebiecht. Even nadenken he, voordat je iets zegt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is om 10.49 uur vanmorgen opgebiecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahahaah ik had niet verwacht dat zoveel mensen zouden reageren?
    ik heb het hem verteld, hij moest lachen en zei dat ik vast loog. wat ik niet deed dus.

    daarna heb ik hem geknuffeld en afgetrokken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha dat klinkt niet romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was het wel hoor! alleen vertel ik het lekker lomp hahaha

    BeantwoordenVerwijderen