28-10-2009

#558

Oktober is wel een grote ikbiechtop-maand.

9 opmerkingen:

  1. Het zal me niet verbazen als november en december ook zo gaan hoor, denk gewoon dat 't groeit?
    Is ook gewoon leuk, dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijkdit
    verslavingen
    afkicken
    al die moeilijke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik dacht ook al aan de winterdepressies
    zielige ikbiechtoppers
    toppers ha-ha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. winterdepressie?
    wat dacht je van één iemand die duizenden dingen 'opbiecht'?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk het niet, want ik heb ook wel een paar dingen opgebiecht.
    en meer mensen ook wel
    en ze schrijven verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja duh ik bedoel toch dat iemand doet alsof ie steeds iemand anders is.

    BeantwoordenVerwijderen