23-10-2009

#510

Ik wil niet meer alleen zijn, kom op zeg.

14 opmerkingen:

  1. Same here, the question is, where's the love?
    En liefde, geen affiniteit, makkelijk te verwarren. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. precies
    doe mij maar liefde, heel veel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me too, sucker voor aandacht. Kutleven, waar blijven die leuke meiden nou?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja en hier.
    en waar blijven de leuke jongens? ik snap er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie zijn allemaal gewoon kankerlelijk.
    er zijn genoeg leuke jongens en meisjes, maar jullie kunnen ze niet krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk eerder dat jij lelijk bent, als je zulke dingen denkt en uitspreekt kan het haast niet dat er iemand is die jou wil.. triest hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee hoor ik kan eigenlijk bijna iedereen die ik wil krijgen.
    mijn uiterlijk heeft trouwens ook niks te maken met de dingen die ik zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee, maar wel met je innerlijk. en ik ken bijna niemand die alleen op uiterlijk valt..
    en dan ben je nog eens arrogant ook. als ik jou was zou ik walgen van jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker aardig hier voor elkaar
    IEDEREEN IS GOED
    IEDEREEN IS LEUK
    IEDEREEN IS MOOI

    doei

    BeantwoordenVerwijderen