27-10-2009

#542

1# ik word er gek van dat mensen iets beloven maar dat het er toch nooit van komt..

2# ik kan het niet loslaten,
hoe graag ik ook wil 
hoelang ik nu al loop bij de psycholoog en hoe ik het mijn vriend ook vertel als ik weer moet huilen wanneer ik terug denk aan de tijd dat ik het deed,
ik blijf het maar willen ook al weet ik dat het niet goed voor me is en ik mijn lichaam er kapot mee maak..

3# kutwijf.. KUTWIJF. ik word soms gek van je opmerkingen
rot op met je je spoort niet
oke een paar keer zeggen is wel grappig maar elke seconde ik word er gek van snapje dan niet dat het niet meer grappig is? nooit vraag je naar het verleden, nooit sta je aan mn zijde.. écht aan mn zijde.. 
maar ik moet wel altijd naar jouw verhalen luisteren wnat als er iets met je vriend is dan is het ook zoooooo erg voor je he tss

4# ik weet niet eens meer wie mijn echte vrienden zijn 

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je gedaan in het verleden dan, opzich is dit vrij anoniem dacht ik zo? En beter luister je niet naar je 'vriendin', klinkt alsof je d'r toch niet mag met d'r probleempjes. Nooit te laat om nieuwe vrienden te maken en het verleden los te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet dat niemand mij hierop zal herkennen want ik kwam zomaar hier op, maar ik maakte mijn lijf kapot.. niet anorexia ofzo dat zeker niet, maar ik kon mijn gevoelens niet kwijt en dacht dat niemand me begreep en was kwaad op mezelf dus maakte ik dingen in mijn lijf om gevoelens te uiten en het gevoel hebben waard te zijn.. achja klinkt alsof ik gek ben.

    # nee dat doe ik ook niet, ik laat zien dat ik naar haar luister maar het gaat mijn ene oor in en het andere oor uit..
    je hebt gelijk! het is nooit te laat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel je vriendin zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fuck you dickhead, van 30 oktober. you suck so much more.

    BeantwoordenVerwijderen