19-10-2010

#2870

Godver ik wil het je gewoon vertellen, ik kan het niet meer voor me houden :( ik wil je gewoon vertellen hoe leuk ik je vind. het maakt me blij als ik je zie, als ik je online zie, als ik een tweet van je zie whatever, alles wat met jou te maken heeft maakt me blij en ik wil het van de daken schreeuwen maar het kan niet want ik weet niet of je ook op jongens valt en eigenlijk ken ik je helemaal niet zo goed en het liefst zou ik hier je hyves of twitter ofzo zetten zodat iemand voor mij kan vertellen hoe leuk ik je vind of tenminste dat er iemand is die je leuk vind maar ik ga dat hier niet neer zetten. Iemand tips??

2 opmerkingen:

  1. hah ik snap precies hoe je je voelt, zelfde gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben je ook n jongen en val je op jongens? of ben je n meisje? :p x

    BeantwoordenVerwijderen