06-10-2010

#2808

Wat moet ik nou.. ik ben nog steeds een beetje verliefd op die jongen waarmee ik dingen heb gedaan in spanje , alleen nu weet ik dat hij het alleen maar deed om het uit te proberen [het was allebei onze eerste keer] maar nu doet hij dus van, ja het is gebeurt en als ik zie wil ik wel sex met je maar voor de rest niks want ik heb hem al hints gegegven dat ik hem leuk vind enzo , maar nu is er dus een jongen en die wil afspreken enzo en hij is niet zo heel knap als vergeleken met die jongen maar ik weet niet, zal ik met die jongen afspreken? misschien kan ik die jongen van vakantie dan vergeten? en misschien is die jongen die hier in de buurt woont wel veel aardiger, ookal is hij minder knap.. ik weet nu; uiterlijk zget ook niet altijd alles. want die jongen van spanje is eigenlijk gewoon een lul.. maar toch blijf ik verliefd op hem :( echt kut. wat moet ik nou? xxx

5 opmerkingen:

  1. Herkenbaar ik vind ook iemand denk ik leuk en die is ook heel lief maar hij is niet zo knap. En ik vind het ontzettend oppervlakkig van mezelf dat ik dat erg vind. Het gaat toch om de binnenkant?? Ja niet dus :(

    Maar spreek gewoon een xtje af en geef het een kans. Proberen kan altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief is veel leuker dan knap.
    maar als dat voor jou niet zo is, dan moet je gewoon dat andere doen. blijkbaar wil je dat het liefste?
    en je komt er vanzelf wel achter als je daar toch niet gelukkig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankzij onzekere meisje zoals jij kan ik elke avond een ander meisje in mn bed hebben.
    Dankjewel! kom je ook een keer langs?

    BeantwoordenVerwijderen