17-01-2012

#3693

Ik wil zo graag naar Lowlands maar niemand will met mij mee. Mehhh.

7 opmerkingen:

  1. Haha aah wat lief. Ik ben helemaal niet zo leuk hoor. Zou wel tof zijn want er wil echty niemand mee. Ik heb gewoon een rare muzieksmaak. (Ik heb deze biecht geplaaatst dus. )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O maar ik ben ook niet zo leuk! Dus dat geeft helemaal niet. (ik ben van de 'ik ook' reactie)

    Lievelingsband?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm. Ik vind eigenlijk heel veel soorten muziek leuk. Maar ik houd echt van nederlandse hiphop. Voooral de jeugd, flinke namen (en dat soort van) dan. Maar houd ook van mumford and sons, graffiti6, scouting for girls, chef'special, ik en dat soort. houd alleen niet heel erg van dubstep (kan het wel warderen maar niet erg eveel). Lekker wazig verhaal haha.

    Lang verhaal kort. Ik heb geen lievelingsband.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice! anders wil ik ook wel met je mee hoor! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha jullie zijn liev. Ik ga gewoon 4 februari een kaartje kopen en dan zie ik wel wie er mee gaat. Er is een vriendin die wil misschien als ze de line-up weet. En ander zie ik wel (het is zo niet iets voor mij. ik moet eigenlijk zekerheid in wat er gaat gebeuren. maar ik wil gewoon graag!)

    BeantwoordenVerwijderen