11-01-2012

#3683

Ik voel me soms aangetrokken tot mensen van hetzelfde geslacht. Dit maakt me erg verdrietig ik wil helemaal niet homoseksueel zijn. Ik wil normaal zijn en trouwen en kinderen krijgen en p-in-v seks. Jongens wat moet ik doen ? en een deel van mijn familie is ook nog is superreligieus en buitenlands. kut kut kut waarom kan ik niet gewoon normaal zijn. Ik wil dit echt niet. Het maakt me echt hopeloos. Ik wil gelukkig zijn en dit maakt mijn leven alleen maar moeilijker voor mijn gevoel.

5 opmerkingen:

  1. Aangetrokken zijn tot het zelfde geslacht is iets heel anders dan verliefd zijn, of heb je dat? Ik voel me ook wel eens aangetrokken tot een meisje, tot ik me een relatie ga indenken dan gruwel ik van het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Acceptatie. Hoe meer je je verzet hoe erger je je zult voelen. Accepteer jezelf. Ongeacht tot welk geslacht je je aangetrokken voelt. Pas als je jezelf die vrijheid geeft, geef je jezelf de mogelijkheid te worden wie je bent. En misschien blijk je dan toch weer op jongens te vallen. En misschien ook niet. Maar dan kun je ook dan gelukkig zijn.

    Het gaat niet om het geslacht, het gaat om wat jij van jou vindt.
    Dus geef jezelf een knuffel en morgen is er weer een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ anoniem 1

    De gedachte van een relatie of seks vind ik ook niet chill. Maar ik heb wel echt 1 x liefde op het 1e gezicht gehad.Echt net zoals in de film een heel speciaal gevoel en ik kon diegene niet zien of zo allemaal in een waas. Zo heb ik me nog nooit eerder gevoelt. Bij niemand dat was wel heel speciaal.

    @ Anoniem 2
    Dat is heel makkelijk gezegd:acceptatie maar hoe moet je jezelf accepteren als je misschien wel iets bent waarvan een groot deel van de wereld zegt dat dat helemaal niet zo hoort. Wie wilt dat nou accepteren. Ik wil ook bij de groep horen. Mensen willen nou eenmaal ook door de groep worden geaccepteerd en niet er uit verstoten worden omdat je anders bent en afwijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onder dieren is homoseksualiteit volstrekt normaal. Het zijn mensen die er een probleem van maken, en dan vooral religieuze mensen die er een probleem van maken. Types zoals de paus zorgen ervoor dat de homo acceptatie vertraging op loopt, maar uiteindelijk ben ik er van overtuigd dat over enkele honderden jaren homo's en hetero's gewoon op 1 lijn staan, en het verschil niet meer uit maakt. Hier heb jij echter nog weinig aan natuurlijk, maar probeer je niet zoveel aan te trekken van die klootzakken als de paus en kortzichtige moslims en christenen. Hun intolerantie tegen homo's komt ook alleen maar voort uit onzekerheid en dom geloof in iets wat nooit bewezen is.
    Probeer er boven te staan en wees trots op wie je bent. Kijk eens naar wat homo's allemaal al bereikt hebben. Je kunt geen 10 minuten tv kijken zonder een homo te zien hoor. Uiteindelijk leef je voor jezelf en niet voor je familie of voor anderen. Ga voor je eigen geluk, je leeft tenslotte maar 1x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heeft hij het niet over 'klootzakken', eerder over wat zijn ouders en familie zullen denken. Volgens mij is het een moeilijke stap om het te accepteren, probeer er eens over te praten met iemand. Misschien niet meteen je ouders maar eerder een goede vriend(in), leerkracht,.. Iemand met een open geest waarvan je zeker weet dat hij/zij je zal helpen in deze situatie.

    BeantwoordenVerwijderen