15-04-2010

#2301

Meisjes zijn net appels
Jongens willen de beste niet plukken, omdat ze bang zijn om naar beneden te vallen en zichzelf pijn aan te doen. In plaats daarvan nemen ze gewoon de verrotte appels beneden die niet lekker zijn, maar makkelijk te krijgen.

Dus de appels hoog aan de bomen denken dat er iets mis met ze zijn, maar zij zijn eigenlijk fantastisch! Ze moeten alleen wachten op de 'Ware' die moedig genoeg is om helemaal naar boven te klimmen.

Je bent hierbij gekozen tot een van de 15 mooiste meiden in mijn vriendenlijstje. Als je eenmaal bent gekozen,
dan moet je het doorsturen naar 15 mooie meisjes. Als je nog een keer wordt gekozen, dan
weet je dat je echt mooi bent .
HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA SUKKELS

7 opmerkingen:

  1. hak die fukking appelboom om
    en ga appeltaart maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit meen je niet? Dit is nog dommer dan Bill Gates die geld weggeeft, en iedere mongool die er in trapt, zo zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind hem toevallig wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, meisjes moeten niet zo zeuren en zelf initiatief nemen
    altijd maar die vrouwenrechten, maar als ze gaan scheiden en ze hebben een baby, verwachten ze dat zij het kind krijgen en niet de man.
    als ze in de stad zijn verwachten ze dat jongens het initiatief nemen.
    gewoon verwende trutjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier moest ik heel hard om lachen
    en ik ben een meisje =D dus niet elk meisje gelooft deze onzin hoor :') @ Anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. omg dan hang ik wel heel erg hoog in de boom.

    BeantwoordenVerwijderen