18-01-2010

#1614

Ik heb een vriend
hij is perfect, ALLES is perfect, het is wel eens anders geweest maar we hebben NOOIT ruzie meer en hij is zo lief! 
Er is alleen een probleem en dat is dat hij bijna nooit zin in seks heeft, terwijl ik me daardoor zo'n beetje nymfomaan voel. Ik heb hem er al zo vaak mee geconfronteerd, en altijd werd hij boos omdat hij zich aangevallen voelde. 

Laatst zei hij toen ik om een oplossing vroeg dat we dan maar wat vaker seks moesten hebben. 

Dat is ongeveer twee weken geleden. Ik heb sindsdien eigenlijk geen seks gehad. (Het ligt er ook aan wat je meetelt onder seks, maar nauwelijks seks). 

Ik voel me zó lelijk. Ik voel me een aansteller en ik voel me kinderachtig. Ik voel me echt echt heel erg lelijk.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, zoals ik al eerder zei alles is goed maar dit blijft aan me knagen. Ik voel me oppervlakkig alsof ik alleen maar seks wil, maar zo raar is het toch niet?

Vanavond was ik bij hem en we flirtten. We zoenden stiekem in zijn hal terwijl zn ouders achter de deur stonden en we eindigden op het bed, zoenend en hij streelde mn lichaam heel lief. Ik probeerde daarop zijn blouse open te knopen.

Hij wilde geen seks. Hij vroeg wat ik aan het doen was. Hij deed me pijn. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me zo kut, afgewezen. 

Als ik dan de mooiste ben, waarom ben ik het dan niet waard om seks te hebben?

8 opmerkingen:

  1. Nee dat is het niet
    hij zegt dat hij puur geen zin heeft en omdat hij het "druk" heeft en zn gedachten niet kan verzetten

    Het is raar want ik heb al een tijdje met hem en ongeveer een half jaar/jaar geleden was er niks aan de hand en deden we het soms meerdere malen per dag??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl hij het toen even druk zo niet drukker had

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat hij is vreemd gegaan en zich schaamt en zich slecht voelt als hij seks met je heeft. of hij vind je niet meer leuk. of hij is homo.
    of misschien hij toch door iets heel onzeker geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje voor de opbeurende scenario's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb er ook last van gehad..
    Probeer het gewoon eens ee hele tijd niet te proberen.
    Doe heel normaal maar probeer niet te verleiden (als je je niet kunt houden, doe het met jezelf) Maar ga na bijv. 2 weken je omkleden voor zijn neus, gewoon omdat jullie uitgaan ofzo? :D Wees creatief!!

    Misschien dat hij het dan gaat missen? Als hij dan zelf nog niets doet moet je toch even nadenken of hij wel de ware is..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die twee weken zijn ook weer een uitzondering
    Ik zou gewoon graag hebben dat hij echte lust naar me heeft. Maar áls we seks hebben dan is het ook echt geile perfecte seks.

    Misschien moeten we er maar gewoon goed over praten, compromis sluiten oid.
    Maar ik vind het gewoon moeilijk om het van me af te zetten, als ik dat wel kon dan was er waarschijnlijk geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja weetje seks is best belangrijk in een relatie die al zo lang duurt, en er is ook zeker iets aan de hand, probeer gewoon te praten en als hij boos word wwes niet bang te zeggen dat hij echt even moet gaan zitten omdat je er ze mee zit.
    kan toch?

    BeantwoordenVerwijderen