31-01-2010

#1796

Ik vond het vannacht echt super fijn met je. Niet dat we iets speciaals hebben gedaan of wat dan ook.. maar vond het gewoon fijn om in je armen te liggen ofzo =]. 
En tsja het was eigenlijk niet de bedoeling om je te zoenen. Maar jij kwam ineens daarmee aanzetten, dus heb toch maar iets mee gedaan. (vond het leuk hoor ^^). Maargoed..  
Vanochtend hetzelfde. Ik wil wel maar ik doe het niet want dat is vreemdgaan. Zoenen eigenlijks ook.. maar je snapt me vast wel. Ik zat op je, en toen kwam je heeeeel erg dicht tegen mij aan zitten. Recht voor mijn neus ! Ik vond dat eng omdat je heel erg dichtbij was, en ik mezelf in moest houden. (lukt aardig hoor) ;) Uhm.. 
Jammer dat dit dametje de ballen er niet voor heeft om iets te ondernemen.. Maar toch een geslaagde avond opzich =].

3 opmerkingen:

  1. Pieter is een wanhopige loser.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt maar dit is niet eens van mij en gaat over niet over mij? Ben benieuwd wat je naw-gegevens zijn, dan had ik je met veel liefde een baksteen in je smoel gerost en die vervolgens met veel plezier aangetrapt zodat je hem door je nekwervels kan uitschijten.

    BeantwoordenVerwijderen