26-04-2013

#3985

Ik hou zoveel van jou! Ondanks alles, al het gedoe, al het gekibbel, al het geruzie (om niks) kan me echt niks boeien! Zolang ik maar bij je kan zijn! Ik mis, verlang en hunker naar je! Je blik doet me nogsteeds smelten, je bent zo mooi als je boos bent! Ik wou dat wij nog konden zijn maar dat punt is al lang geleden. Jij hebt een nieuw leven op gebouwd en ik ben er nog druk mee bezig, op een dag zullen we elkaar misschien weer zien, het nut zie ik daar sowieso niet van in. Was het allemaal maar anders gelopen, was ik maar niet zo'n mongool waar je continu op afknapte. Het spijt me dat ik zo'n waus ben waar niemand op zit te wachten. Maar o wat was en ben je knap, die ontzettende sexy en intense blik in je reebruine ogen, je bruine krullende haar en ondeugende en mooie glimlach. Zo onwerkelijk, onbereikbaar als je was, bent en altijd zal zijn. Al om al is het beter zo, ik ben niet voor jou geschikt, voor niemand niet. Als ik je ooit tegenkom in de verre toekomst en we elkaar waarschijnlijk niet eens meer herkennen, wanneer onze blikken elkaar maar een fractie van een moment kruizen maakt het, het hele gemis waard zijn. Mijn eerste liefde die ik nooit had mogen hebben maar toch heb gehad. Morgen lach ik me scheel om deze tekst. Fijn weekend ikbiechtop!

1 opmerking:

  1. z0mfg, y?! kklelijk dit, slaat nergens op. don't do drank kids -_-''

    BeantwoordenVerwijderen