14-08-2012

#3820

Ik slaap 's nachts niet omdat ik bang ben dat m'n hart ermee stopt. Ik heb van mezelf Eem hoge hartslag (100+ in rust ben dus gewoon niks doe en op de bank zit. Bij inspanning word hij vanzelfsprekend hoger.) en 's nachts gaat hij terug naar 55 en slaat hij extreem veel slagen over. (hartonderzoeken gehad in het ziekenhuis). In ben ergens extreem bang en wil graag een second opinion omdat ik er gewoon last van heb. Het probleem is dat ik mij dan een enorme zeurkous voel, is dat terecht of niet...?

1 opmerking:

  1. Nee niet terecht. Als jij je zorgen maakt of je signalen van je lichaam voelt/krijgt die je niet normaal vindt dan is dat niet voor niks! Vraag een second opinion op! En als je dan uitslag krijgt dan zul je meer duidelijkheid hebben. Beter zeker dan onzeker en ongemakkelijk voelen. Ik hoop dat alles goed is! Succes

    BeantwoordenVerwijderen