02-08-2012

#3816

Hey. Ik ben je beste vriendin. Ken je me nog? Of ben je me nu echt volledig vergeten? Ik vrees het laatste want het kost me steeds meer moeite om je te bereiken. Ik voel me oninteressant omdat je meestal niks meer met me wilt doen. Je hebt een nieuwe beste vriendin. Dat kan. Ik heb ook nieuwe vriendinnen. Maar ik ben jou nooit uit het oog verloren. Je hebt een vriendje. Dat kan. Heb ik ook, maar ik heb nog nooit in die tijd dat we vriendinnen waren een afspraak afgezegd omdat ik liever bij hem wilde zijn. Nog nooit. Lieve beste vriendin? Heb je enig idee hoeveel ik je mis? Waarom vind je het gek als ik je hierop aanspreek, als ik alleen mijn hart uitstort, ik kon toch alles bij je kwijt?Het doet me pijn om te zien dat je voor iedereen klaarstaat in het midden van de nacht maar mij afwimpelt, meerdere keren. Ik voel me in de steek gelaten en daarom stop ik met moeite doen. Wat moet ik anders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten