31-12-2011

#3655

Ooooooooo help.
Ik geloof dat een redelijk autistische jongen van mijn werk me leuk vindt.

Op een of andere wonderlijke wijze heeft hij mijn nummer weten te bemachtigen en hij smste net dat hij vanavond wel langs wil komen. (aaaaaaaaaah volgens mij weet hij nog waar ik woon ook!!1!!!)

Hij is zo'n 10 jaar ouder dan ik ben, weegt zo'n 10 kilo minder dan ik weeg, heeft langer en blonder haar dan ik en is sociaal zo mogelijk nog ongemakkelijker dan ik dat doorgaans ben.

Niet heel aantrekkelijk dus.

Maar hij lijkt me echt zo'n type dat helemaal doordraait als dingen niet gaan zoals hij ze bedacht heeft.

Ik ben bang.

Ik wil niet in stukjes in de sloot eindigen...

3 opmerkingen:

  1. Als hij echt wil afspreken, stel dan voor om naar een café of restaurant te gaan? Daar ben je niet alleen en dan kan je opstappen wanneer je dat zelf wil. Verwittig een vriendin waar je naartoe gaat. Je kan afspreken dat zij je belt wanneer je via sms een "codewoord" verstuurd. Als zij je dan belt, kan je zeggen dat een goede vriendin dringend je hulp nodig heeft en dat je echt moet vertrekken. Als je ergens zit waar veel andere mensen zijn, zal hij je niet durven tegenhouden.
    En als hij dat toch doet, weet je vriendin tenminste waar je bent en kan zij je nog komen redden als het nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest echt lachen om dit verhaal. Vooral:
    hij lijkt me echt zo'n type dat helemaal doordraait als dingen niet gaan zoals hij ze bedacht heeft.

    Als ik jou was zou ik helemaal niet afspreken met die gast. Tenzij jij hem ook leuk vind natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom tips geven waar af te spreken? Als je niet wilt is het gewoon nee! In een keer de pleister aftrekken, dan heb je er daarna geen last meervan. En dat kan je natuurlijk gewoon heel aardig zeggen, dat komt wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen