29-07-2011

#3446

Ik kwam dit stukje tekst tegen via google. Het is dan niet voor mij bedoelt maar ik heb er wel veel aan :)

Ah lieve Lotte toch D: Je mag jezelf echt niet pijn doen want een vriendin van mij doet/deed dat ook en ik kan dat echt niet aanzien want dan sterft er echt zo'n stukje in mij. Je bent niet slecht en je doet niet alles fout en je bent zeker geen lastige rat. Verdrietig, boos of bang zijn heeft helemaal niks met falen te maken, het zijn gewoon emoties die je niet kan opkroppen en er vroeg of laat uit moeten. Je hoeft niet zo negatief over jezelf te zijn, want je weet best wel dat jij goed bent in allerlei dingen. Het is geen schande om je jaar eens over te doen, wat de redenen daar ook voor mogen zijn. Je faalt niet, je ondergaat gewoon een moeilijkere periode, maar dat gaat voorbij zoals alles voorbij gaat.

1 opmerking:

  1. mooi, maar alsnog kan ik diegene dan heeeeeeeeeeel goed begrijpen

    BeantwoordenVerwijderen