27-07-2011

#3443

Ik wil al mijn hele leven enorm graag naar Afrika. Ik ga niet omdat ik nog naar school ga. En het zit echt diep. Ik voel gewoon dat ik daar hoor enzo en ik wíl er heen. Alleen twee van mijn beste vriendinnen weten het. De ene snapt het, de andere heeft er een keer heel belachelijk over gedaan. En nu gaat JUIST degene die er zo belachelijk over gedaan heeft naar Afrika. Ik ben BELACHELIJK jaloers. Maar ik uit het niet, het liefst schold ik haar helemaal vol omdat zij nu gaat doen wat IK al mijn hele leven wil. Zij heeft het hier nog nooit over gehad en het idee popte zo in haar hoofd op. Ik kan hier echt wel om janken op dit moment. Ik ben echt te jaloers. Ik kan er niet enthousiast over doen. Is dit raar? Het liefst verbrak ik de vriendschap omdat dat wat zij gaat doen. Wat zij ooit belachelijk heeft gemaakt. Waar zij nog nooit met 1 woord over gerept heeft. DAT is MIJN droom. En voor mij komt hij misschien nooit uit.

:( kut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten