14-01-2011

#3155

Mijn vriendin heeft allemaal littekens op haar pols. Wat moet ik doen?

6 opmerkingen:

  1. Don't judge her, and don't talk about it. If she feels like talking about it she would..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat die reactie erover in het engels is hahaha.
    Maar ik zou vragen wat er is. Als ze er niet over wil praten, moet je het gewoon laten zo.. Anders wordt het alleen maar vijandig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snij de pezen van je polsen door (plus 1cm diep), kijk 'ns hoe ze reageert. 100% succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vriendinnetje van mij had dat ook, ook op d'r benen. Maar ik heb er nooit naar gevraagd, op een gegeven moment begon ze er zelf over en is ze er mee gestopt. Ze praat er vanzelf over en dan kun je dr helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je haar ermee wilt confronteren moet je haar niet ondervragen maar gewoon openminded zijn. Zeggen dat je haar wilt helpen en steunen, niet dat je de baas over haar wilt spelen. Misschien begint ze er zelf over.

    BeantwoordenVerwijderen