25-09-2010

#2776

Ik weet niet wat ik fout doe maar ik probeer open te zijn en nieuwe vrienden te krijgen in deze nieuwe klas maar op een of andere manier blijft er altijd een soort afstand... en soms vraag ik me af voor wie ik nou eigenlijk belangrijk ben, mijn vriendschappen zijn zo oppervlakkig en ik heb nooit echt een hartsvriendin gehad. ik doe bijna alles alleen, en doe nooit leuke dingen met vrienden terwijl ik er wel een paar heb. Ik durf het ze niet te vragen omdat het best wel een schoolvriendschap is en niet veel meer.. En ik verlies ook steeds meer vrienden, volgens mij omdat ik saai ben ofzo. Thuis ben ik altijd mezelf en voel ik mezelf 'leuk' omdat ik naturel kan zijn, maar met vrienden of vreemden voelt het allemaal zo geforceerd. ik,ik voel me gewoon zo onnutig en boos en eenzaam en ik beteken voor niemand veel... terwijl ik het zo probeer!

3 opmerkingen:

  1. Aangezien je weinig te verliezen hebt (zo komt het over althans, als het niet zo is: sorry) kan je proberen jezelf te zijn. :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wil je mijn vriendin zijn? Ik voel me soms helemaal hetzelfde. Meen het serieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel me soms ook helemaal hetzelfde. Laten we met zijn drietjes vriendjes zijn.
    Als jullie dit nog lezen, het is inmiddels 11 oktober.

    BeantwoordenVerwijderen