17-09-2010

#2757

Ik wou dat ik een uitnodiging van zweinstein kreeg.

3 opmerkingen:

  1. Ik moet altijd lachen om het woord zweinstein omdat een vriendin van mij het een keer gebruikte om iemand lelijk te noemen: Hij ziet er echt uit als zweinstein.
    (Terwijl dat kasteel niet lelijk is maar enfin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook! Was echt zwaar depressief toen ik naar de middelbare school ging en geen brief had gehad haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ook!
    ik had er al heel lang niet meer aan gedacht,
    maar was zeer teleurgesteld toen ik naar de middelbare ging en geen brief kreeg.
    Ik wilde altijd mijn ouders even een poepie laten ruiken; 'Zie je wel, het bestaat WEL' .

    hihi wat leuk dat er meer mensen zijn die dat hadden.

    BeantwoordenVerwijderen