23-08-2010

#2668

Ik biecht op dat ik in een ziekenhuisbed lig nadat ik 6m naar beneden ben gevallen (wat overigens echt kut is, en dan heb ik het over de val die eng is, niet de landing. Avondeten is net geserveerd, hachee met bieten en puree. Ik kan niet eten omdat de vrouw in het bed naast me oud, rimpelig en zeurderig is, en wetende dat d'r katheter in de overbejaarde zilterige plasbuis van d'r uitgedroogde greppelkut zit kan ik weinig meer eten van de veel te zoute hachee. En die kankerzak met haast UV-gele pis hangt vol in het zicht.

Maar ik kan nu wel stoppen met roken.. En ik kan ook gelijk stoppen met m'n opleiding waar ik over een week mee zou beginnen omdat ik beide hakken gebroken zijn die 10 weken nog in het gips zitten waarna ik opnieuw mag gaan leren lopen.. Maar ik heb wel sinasappel-bavaroi met slagroom, bitches!!

PS: geintje hoor, ze is best aardig en het is wel grappig dat ze tegen de artsen zegt dat ze niet kan slapen door de pijn terwijl diezelfde artsen me oordopjes hebben gegeven omdat ze zo hard snurkt 's nachts! xD

4 opmerkingen: