14-06-2010

#2492

Ik ben zeventien en een half en ik heb nog nooit gezoend.
Zielig he.

17 opmerkingen:

  1. och kindje waar maak je je druk om. Dat is helemaal niet zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het toch best triest van mezelf. iedereen om mij heen heeft op zijn/haar 15e al gezoend en hebben nu al honderd jaar een relatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap je, ik ben bijna zeventien en zit in hetzelfde schuitje. ik voel me ook zielig. maar dat is niet zo, er zijn zo veel mensen die nog nooit gezoend hebben die ouder zijn. (ik ken iemand van 30 die nog nooit gezoend heeft) Dus het ís niet zielig maar ik weet precies hoe het voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja beste laaste anoniem moet je niet aankomen met iemand van 30 die nog niet gezoend heeft. Dat is een beetje het schrikbeeld he ?? Iig het ligt er een beetje aan hoe je zelf bent weet je de een hecht er meer waarde aan dan de ander als jij echt wilt zoenen als je echt op iemand verliefd bent dat is heel wat anders dat je alleen maar wilt zoenen voor de lol. Iedereen heeft zijn tijd en misschien gebeurt het bij jou een beetje later maar ben je wel blij dat je eindelijk met de juiste zoent en dubbel zo blij dat je geen koortslip/pfeiffer opliep omdat je maar zoende met iedereen die op je pad kwam ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alles beter dan 'slet' genoemd te worden achter je rug om, lijkt me?
    + tegenwoordig zoent toch iedereen met iedereen, dus volgens mij is het niet echt speciaal meer

    (raar)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa inderdaad beter dan slet genoemd worden, ik ben inderdaad niet iemand die met iedereen zou zoenen. het is dus ook nog zo dat ik nooit iemand ben tegen gekomen die ik écht leuk genoeg vind (ook omdat ik niet het lef heb om leuke onbekenden verder te leren kennen, maar verder ook gewoon niet)
    en haha van diegene van 30 schrok ik wel.. dat maakt me fijn nog banger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. iedereen doet mee met het zoen/zuip/neuk-maar-raak-festijn omdat iedereen het doet, puur kuddegedrag, iets met onzekerheid, simpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja maar ook mensen zonder kuddegedrag hebben op hun 17e al wel eens gezoend, veel iig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet het ook niet zien als een veplichting, gewoon afwachten en dan gebeurt het vanzelf! Bij sommige op hun 15e en bij andere (zoals jij) op hun 17e.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. of later. boeie.
    zolang je maar niet een vriendje krijgt maar niet met hem wil zoenen omdat je dat eng vind en je bang bent dat je een slet bent als je met hem zoent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha nou ik denk wel dat ik het eng zou vinden en me ervoor zou schamen vooral. maar hmhm ik zie wel wanneer het komt.
    ik vind het alleen zo triest klinken. "ik ben 17 en heb nog nooit gezoend"
    maar ik vind de reacties wel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap het wel hoor ;
    ik kreeg mijn eerste zoen ook toen k enorm bezopen was, maar je bent er dan wel gelijk overheen.
    Maar dat wil ik je nou ook weer niet aanraden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha nee ik denk ook niet dat ik dat zou willen.
    hoe oud was je dan als ik vragen mag?
    ik ga sowieso wel wachten op iemand die ik echt leuk vind. ik wil niet met iemand zoenen die ik niet/nauwelijks leuk vind, al helemaal niet voor de eerste keer :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben 18 en ik heb nog nooit gezoend..
    I'll die a virgin!
    :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn eerste zoen was een ramp en hij was ook eigenlijk helemaal niet leuk.
    Wel een beetje spijt van.
    Nog meer spijt heb ik van mijn ontmaagding in een dronken bui.
    Beter wacht je gewoon tot de de juiste persoon hebt gevonden (waar jij je prettig mee voelt en het mee aandurft) dan krijg je later iig geen spijt :]

    BeantwoordenVerwijderen