15-01-2010

#1567

Ik ben een meisje van 27 en wil heel graag een kind.. Elk weekend versier ik meerdere mannen om ze vervolgens het bed in te lokken. Met het condoom in mijn hand ga ik onder de dekens maar voordat het condoom ook maar om de erectie gaat zorg ik ervoor dat er een gaatje inkomt. Na de sex denkt meneer het veilig te hebben gedaan maar ben ik een stapje dichter bij mijn kinderwens.. En na een half jaar elk weekend verleiden is het dan eindelijk zo ver IK BEN ZWANGER! Helaas weet ik niet wie de vader is..

17 opmerkingen:

  1. fail.
    en nu word je een moeder
    zonder vader
    idiootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahahahahahahaahahahaaaaaaaaaaaaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohmygod. hoe ga je dat je kind vertellen ;p als je gaat liegen ben je echt sick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaahahahahah jij moet echt dood:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, deze meid is hartstikke tof en red zich makkelijk.. Beetje een kindje en mentaal vercrackt enzo, da's alles.. Komt wel goed schatje!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onverantwoordelijke trut!
    Ik gun jou je ongeboren kindje niet,
    hij/zij verdient een betere moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOU JE BEK.
    wat denk je wel niet???

    Ik word een betere moeder dan jij ooit zal worden!:@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. denk je,
    een kind heeft een vader figuur nodig,
    kun je net zon goede moeder zijn,
    maar deze actie laat al genoeg zien, laat zien wat voor kind je eigenlijk nog bent hoe verantwoord jij bent.
    een kind lost je problemen niet op trut, ik hoop dat je kind goed terecht komt, en niet bij jou, want ik wil niet weten wat er dan mee gebeurd,
    jou soort mensen maken deze wereld kapot beetje freeloaden en maar babies krijgen zodat het zwakke ras zich kan blijven voortplanten.
    schaam je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik snap de kinderwens
    ik snap het gevoel van haasten omdat je bang bent dat je te laat bent

    maar alsjeblieft
    dit is niet goed voor een kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kankerdom sletje ben jij. ik hoop dat je doodgaat aan aids of een van je andere soa's,
    want geen enkel kind verdient zo'n moeder als jij. Sowieso verdient elk kind een vaderfiguur, én een moeder met een iq dat hoger is dan die van mijn konijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jullie zijn allemaal kankerdom.
    als mijn kind later gelukkig is dan falen jullie in je kankermening.

    aidslijers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als je kind gelukkig is.
    wat ik sterkelijk betwijfeln.
    maar even als volwassenen onder elkaar,
    kijk naar je actie, is dat niet iewat onverantwoord, en de mensen hier kennen je niet anders dan die slet die mannen bedriegt voor een kind.
    dan is het toch niet raar dat ze zon mening hebben.
    maar kijk naar je actie, vind je het echt niet onverantwoordlijk, of ondoordacht, denk je echt dat je een kind kan opvoeden zonder vader, een kind heeft 24/7 aandacht nodig, je moet bij hem zijn, hoe wil je dat financieel gaan doen?
    wil je dat je kind opgroeid in een bijstandswijk met een bijstandsmoeder.
    we weten alle 2 heel goed wat daar van gaat komen.
    en misschien ben je wel een goede moeder, maar een goede moeder was op een andere manier zwanger geworden.
    jij neemt zon kind omdat je hoopt dat je leven er beter van word dat je je liefde ergens kwijt kunt en ontvangen, maar een baby hebben is zwaarder dan je denkt (en een puber al helemaal) ik vind zelf dat het een onvolwassen beslissing was.
    en ten 2e, denk je na al die onveilge seks dat je niet 3 of 4 soa's hebt die je kind nu ook krijgt, laat mij weer zien hoe volwassen je bent.

    je hebt nu definitief je leven weggegooid, je kunt nu wel zeggen ja maar ik wou het het is niet perongeluk zoals die bijstands moeders die perongeluk zwanger worden. punt is, jij verwacht er zoveel van, jij denkt dat het allemaal een grote kermis is, maar dat is het niet het zal al je energie uit je halen tot je niet meer kan, en dan mis je die vader echt wel.
    helaas kon ik je dit niet eerder vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jelle, ik heb hier niets meer aan toe te voegen.
    behalve dan dat ik gewoonweg walg van de biechter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waarom al die haat voor de biechters ? Ik snap dat het niet helemaal kan wat ze gedaan heeft. Maar wat maakt dat uit.

    Aan de biechter. Zorg alstjeblieft wel goed voor je kindje en zorg dat je genoeg steun hebt en een groot genoeg netwerk om het op te voeden. Zet alles op alles het kind vraagt niet om om deze manier in de wereld te worden gezet. Maar zorg aub wel dat het goed terecht komt dat is je plicht als moeder zijnde.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als je dit doet ben je echt te sneu, echt waar, echt echt echt, kunnen we nog zon groot hart onder dr riem steken, ze is gewoon een dom wijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maakt niet uit?!
    maakt niet uit wat ze gedaan heeft?!
    echt hoe kun je dat denken..
    oh maakt niet uit dat je mannen bedriegt omdat je een domme hoer bent die te graag kinderen wil omdat ze denkt dat het net speelpoppen zijn.
    goddd.

    BeantwoordenVerwijderen