10-01-2010

#1503

Hoi 

Als je niet genoeg aandacht krijgt .. of geen vrienden hebt ... is niet eten geen oplossing ... snap dat dan is ... je denkt misschien dat andere mensen zo iets hebben .. van awww ze denkt dat ze dik is maar dat is ze helemaal niet .. wat zielig voor haar.

Nee.
Het grote deel van de mensen heeft een hekel aan die kut kinderen die de hele dag maar lopen te zeiken ... jullie zeggen dat jullie een probleem hebben maar jullie moet godverdomme eens je bek houden ...

Je hoeft er meestal geeneens voor te werken, kut .. dat wordt al voor je gedaan... ik heb niks met negers in Afrika.

Maar die negers hebben godverdomme honger omdat er geen eten is ... en niet honger omdat het enige waar ze goed in zijn is honger hebben.

EN ow als je een of andere kankermongool bent die zich zelf snijdt... moet je heel even kijken waarom je het ook alweer doet he ... owja aandacht ... als je echt een kut leven hebt pleeg zelfmoord ... dan meen je het .. dan heb ik respect voor je maar dit heeft geen andere betekenis dan aandacht.

Jullie denken gewoon dat jullie allemaal zo fucking belangrijk zijn ... domme hoopjes atomen dat zijn jullie ... NOBODY CARES ... sowieso is het duidelijk dat jullie dom zijn ( annorexia mensen) want jullie maken jullie alleen maar druk om uiterlijk ... waarom? Omdat je uberhaubt geen innerlijk hebt KUT .. ga iemand anders vervelen ... je maakt het leven van andere mensen kapot en jezelf en wie is het enige persoon die het leuk vind ? ja jij ja godverdomme ... ik ik ik .. kanker egoisten.

16 opmerkingen:

  1. Dit is het grappigste wat ik ooit heb gelezen, props voor jou.<3

    ...Didn't start the flamewars, lalala (8)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Anorexia met 2 n-en.
    En dan eetgestoorde dom noemen ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah zo dom he een spelfout nee echt met spelfouten maak je iedereen om je heen kapot en owja ik maak express spelfouten ^^

    nee maar heb dit verhaal getypt omdat ik een beetje brak was .. maar nu gaat het wel weer beter =D

    Dus wat ik eigelijk wou zeggen is dat ik gewoon vind dat het totaal nergens op slaat .. en dat het een te groote inpact heeft op de buitenwereld door een gedachten waarvan jijzelf dondergoed weet dat het niet klopt

    wordt gewoon een beetje ziek van al die aandachts trekkers ... want even eerlijk .. zoveeel mensen hebebn anorexia .. het is egwoon niet meer boeiend ... ik was laatst gewoon blij dat ik een meisje had gevonden zonder anorexia of een vercracked beeld van haar zelf ... dat slaat toch nergers op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. anorexia is meestal geen kwestie van uiterlijk
    dat zijn gewoon mensen die graag dun willen zijn
    en verder
    doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anorexia, is een vervelende stome sluipmoordenaar in sommige gevallen. Het gaat bij de ene om het dun zijn en die slaat door (helaas) En bij sommige andere gaat het erom dat ergens de baas over kunnen zijn, in dit geval hun eigen lichaam dat is van hun. Daar kunnen ze mee doen wat ze willen.
    Het heeft niks met aandacht te maken. Oftewel jou biechting die niet echt een biechting is slaat nergens op. En ja, dan ga he anorexia ook nog eens eventjes over op in jezelf snijden. Hmm, alsof dat allemaal eem verband heeft. Alsof het zo makkelijk is om als je denkt ik heb er geen zin meer in gelijk op het spoor of de weg te gaan liggen. Ik vind je een beetje triest... En ja dan ben je bezig over een ernstige(soms dodelijke) geestesziekte dan ga je dat nog eens lekker duidelijk maken met een nog levenbedreigendere lichamelijke ziekte... Hmm.
    Oja wijze les voor iedereen:"Ga geen dingen typen als je brak bent, dan kraam je onzin uit.:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker hoor een bundeling van acties en gedachtes ziekten noemen doet het altijd goed. Je kan alles weg relativeren zodat het de schuld is van andere mensen, omstandig heden of een ziekte ... maar het blijft dom.

    En weetje waarom ik concludeer dat mensen het doen om aandacht te trekken ... omdat ze het klakkeloos aan iedereen vertellen en daarmee veel aandacht krijgen ... terwijl het probleem niet wordt opgelost als je het verteld .. dus waarom zou je het dan vertellen ?

    hm?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de mensen die aandacht zoeken door middel van een eetstoornis, zijn sowiezo ook serieus te nemen. niet per sé de 'eetstoornis' serieus nemen, maar de reden waarom ze de Aandacht willen hebben die ze krijgen door te doen alsof ze een eetstoornis hebben is eigenlijk een stuk belangrijker.
    niemand Wil een eetstoornis. en geen enkele eetstoornis is te vergelijken.
    veelal gaat het niet om uiterlijk. er zijn zelfs mensen die blind zijn en een eetstoornis hebben. het is een manier om jezelf er niet te laten zijn, of voor sommige mensen om weer kind te zijn, onbewust een kinderlichaam willen.

    in bijna elk geval is een eetstoornis een uiting van angst voor leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken er wel een paar die heel graag anorexia willen. Puur om de aandacht en het figuur van een kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb geen zin om hier op in te gaan.
    Sorry, ik zeg het helemaal niet vaak
    maar jij bent dat gewoon niet waard.
    iemand die zo een belachelijke, onmenselijke en onintelligente mening hier post, zal nooit over dingen goed nadenken.
    lekker schreeuwen ,haten
    jezelf tegenspreken en dan ook nog eens, en dat is het allerergste,
    mensen kwetsen, waar je kunt.
    ik wens je veel succes met je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eh dude van die laatste post, hij heeft wel gelijk hoor, misschien ongenuanceerd, maar anorexia is een dodelijke hype aan het worden, en sinds wanneer is het verkeerd van mening te veranderen op een bepaald punt, dat is juist goed.
    dus please ga niet haten op mensen die een bepaald Beeld haten, want dat hij of zei hier niet, hij haat het beeld geen persoon. en jij haat nu zijn persoon, en dat maakt jou,
    een slecht mens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ohja mensen kwetsen, weet je hoe veel pijn anorexia doet aan mensen om je heen, dus please please please hou op met praten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bravo voor jelle, ergens
    voor rogier iets minder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. danku, rogier (en tom) en ik zijn ook gewoon de drie koningen, no doubt about it(H)

    BeantwoordenVerwijderen