08-01-2010

#1479

Ik ben verliefd op die klootzak, nja eigenlijk is hij wel lief denk ik. Nou hebben we dus morgen een soort van date en wil hij dat niemand het weet. Eigenlijk wil ik ook dat niemand het weet en heb ik het ook niet aan mijn beste vriendin verteld.. toch ben ik beledigd dat hij niet wil dat iemand het weet. 
En eigenlijk wilde ik al helemaal niet verliefd op hem zijn, ik heb al 5 dagen niet kunnen slapen en eten. Eigenlijk is het dus wel goed om een beetje down to earth te komen, nu ben ik meteen minder zenuwachtig voor morgen. Natuurlijk hoor ik gewoon blij te zijn dat we uberhaupt hebben afgesproken, ik heb geen idee wat hij van me vind. Nahh ik zal het allemaal maar afwachten. 

1 opmerking:

  1. adem in adem uit
    voordelen nadelen van die gozer op een rijtje zetten en een afweging maken

    BeantwoordenVerwijderen