07-01-2010

#1454

Dat ik wordpress thema's zelf maken toch best moeilijk vind!

8 opmerkingen:

  1. met html en css he? o:

    ik maak wel eens layouts voor blogspot,
    maar alleen voor klassiek sjabloon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een internet cursus css. gedaan toen ik mijn wordpress kreeg.
    maar ik vond het te ingewikkeld worden:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel html gehad op school, maar daar snapte ik ook echt niks van haha.
    Ik hou het wel gewoon bij m'n standaard wordpress thema :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk gewoon naar custom templates voor wordpress of blogspot, die kan je vervolgens importeren enzo (maak wel ff n backup van je complete blog), en dan kan je eventueel aanpassingen maken door parameters en variabelen aan te passen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm sorry, maar dat klinkt al veel te ingewikkeld haha :$

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja mijne is ook wel custom. (valt ook wel op denk ik)
    maar ik er zelf niks aan veranderd want dat is moeilijk;p
    en niet nodig. ik eb blij met mn layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nare Jongen? Hoe kan het costum zijn en niet zelfgemaakt??
    Maar mijn wordpress pagina is gemaakt et html, javascript, css en php. Haha. Dus als je daar een beetje verstand van hebt kom je een heel eind met en eigen thema maken. (Of gewoon een thema downloaden en de afbeeldingen en kleuren zelf aanpasse)

    BeantwoordenVerwijderen