04-01-2010

#1415

Heeft er iemand tips bij een vriendje met bindingsangst?

8 opmerkingen:

  1. hehe nee hij is gewoon niet verliefd op jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het gewoon tijd geven. en vertrouwen hebben. jullie komen er wel uit. (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ya idd. gewoon tijd geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de rest goed gaat
    Komt dit ook wel goed
    Geduldd
    Wel sterkte gewenst
    hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bindingsangst is een smoesje om te verbergen dat hij niks wilt of je niet leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
  6. maar das mijn mening natuurlijk :']

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat ik het eens ben met de reactie hierboven.
    Alleen meer tijd geven lijkt me iig niet te werken want volgens mij veranderd er dan niks.
    gewoon veel praten misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik ben het ook wel weer met Nare Jongen eens :]

    BeantwoordenVerwijderen