19-08-2009

#295

Ik ben zo enorm verliefd op mijn vriendje dat wanneer ik een keer niet bij hem ben (bijvoorbeeld als ik ga shoppen met vriendinnen) ik niet zoveel plezier heb als dat ik had voordat ik hem kende, en ik alleen maar verlang naar het moment dat hij weer bij me is, want er is niets zo fijn als bij hem zijn. En over 2 weken moet hij een week op introkamp voor zijn opleiding en ik weet echt niet hoe ik dat uit moet houden... Ik ben zo gewend iedere nacht met hem te slapen en bijna 24/7 bij hem te zijn dat ik denk dat ik die week iedere nacht moet huilen als ik moet gaan slapen - zo gaat dat altijd. En ik ben altijd vreselijk bang dat er iets met hem gebeurd - ik weet niet hoe ik het zonder hem zou moeten redden. Dat zijn de negatieve kanten van de liefde, I guess.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten