16-08-2009

#283

Niemand weet dat ik homo ben, elke keer als ik nadenk over hoe ik uit moet komen walg ik van mezelf. Ik wil geaccepteerd worden zoals ik ben maar hoe kan dat als ik walg van mezelf, als ik bang ben voor wat ik ben? Was ik maar normaal, was ik maar een 'geaccepteerde' homo, of, was ik maar een meisje. Ik ben soms zo jaloers op mooie meiden die zich slecht kleden, ik wil zo graag in hun schoenen staan, en om dan te zien hoe ze zich verwaarlozen, daar kan ik echt kwaad om worden. Overigens denk ik wel dat mijn omgeving het aan voelt dat ik homo ben, dan vragen mijn vrienden er iets over ofzo, en ik word ook vaak uitgescholden voor homo. Zo, ik heb fijn even mijn hart gelucht.
Reacties? ik hoor ze graag, ik heb jullie hulp hard nodig.

1 opmerking:

  1. Ik vind homo's altijd leuk, ik weet niet waarom. Ik ben een meisje en zou stiekem best wel zelf op meisjes willen vallen, al helemaal nadat mijn beste vriendin vertelde dat zij mij leuk heeft gevonden.
    Ik zou best een beste vriend willen hebben die homo is.
    Ik snap ook nooit waarom mensen het niet kunnen accepteren dat mensen op hetzelfde geslacht vallen, ik vind het wonderlijk, ik weet niet waarom.
    Ik weet niet of deze reactie je helpt, maar ik wil wel zeggen dat je echt lang niet de enige bent die zo over zichzelf denkt. En ik zou je altijd wel willen helpen als ik dat zou kunnen, ook al ken ik je niet.

    BeantwoordenVerwijderen