21-06-2009

#236

Ik walg ervan hoe ver mensen doorslaan met seks. Waarom kan het tegenwoordig niet gewoon over liefde gaan? I.p.v. na een avondje dronken zijn met iemand seks hebben die je net kent. Of al die nare dingen zoals dildo's en cockringen etc. En trio's.. bah dat vind ik nog het goorst. Ik wou dat ik iemand ontmoette die er ook zo over dacht. Iedereen is tegenwoordig seksverslaafd, en meisjes zijn vaak nog erger dan jongens :S. Ik denk soms dat ik zo iemand heb ontmoet, maar als diegene dan ontmaagd is wordt diegene net zo. Of als ik ze beter ken blijken ze ook niet door te hebben dat seks gewoon bij liefde hoort, en niet een hobby hoort te zijn waarin je steeds verder gaat en opzoek naar nieuwe kicks. Gebruik je fantasie gewoon i.p.v. er andere mensen of voorwerpen bij te halen!

3 opmerkingen:

  1. En dat is de rede dat ik nog maagd ben ik ben best wel bang dat als ik het eenmaal doe er straks geen houden meer aan is en dat ik dan seksverslaafd wordt :(

    Maar misschien valt het wel reuze mee.

    En trouwens er zijn genoeg mensen die vinden dat seks bij liefde hoort en niet zomaar met jan en alleman. Maar vele durfen er niet voor uittekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik zoek ook zo iemand.
    Maar ik vertrouw mensen zo weinig

    BeantwoordenVerwijderen