20-06-2009

#233

Ik rook soms ik heb aan iedereen vertelt dat mijn ooit beste vriendin haar foute vriendje heeft gepijpt toen ze 14 was, omdat ze dat verdiende. Ik kon 3 maanden niet naar haar mond kijken toen ik het hoorde, en dat kun je best snappen als je haar vriendje zou zien. Ik ben blij dat mijn beste vriendin van nu niet zo mooi is. Ik vind van mijzelf dat ik gigantisch dik ben. Mijn bmi is 22. En ik vind ook dat ik een gigantisch groot hoofd heb, maar dat terzijde. Oh, ik was echt gek op een 18-jarige die eigenlijk beetje fout is, enkel en alleen omdat hij zo leuk met me had gedanst en zijn handen rond mij erg leuk voelden EN omdat hij zo breed is, maar nu gaat hij weg op school natuurlijk, dus problem solved. Ik ben ook gek op een andere jongen, omdat hij me geen aandacht geeft, snapje. Ik vind hem ongeloofelijk knap terwijl hij dat niet is; zo stonden we eens te kletsen, ik, vriendin van me en hij en nog een vriend van mijn vriendin. Die vriend flirtte enzo; maar geen intresse had ik, maar hij, hij is zo ondoorgrondbaar, zo mysterieus en zo hard to get en onreikbaar, maar ik ben gek op hem. Daarvoor kwam ik heel goed overeen met de broer van een vriendin van me, echt gek, wij hadden echt heel leuke gesprekken echt er was iets; echt. Maarja; toen ontmoette hij een lange blonde en hij had al lang geen vriendinnetje gehad en was wat verlegen , zij toonde interesse enzovoort, mooi koppel nu! Maar het liefst van al zou ik niet meer met hem willen praten. Hij doet me blozen, maar ik ben er over. Die vriendin van 14 die haar vriendje pijpte, die heeft trouwens geen vrienden, echt 0! Ze heeft het niet door, maar niemand vindt haar leuk, behalve haar vriendje dan.

1 opmerking: