25-10-2012

#3878

Ik ben een nieuwbakken vader en heb mijn vrouw, de moeder van mijn prachtige zoon al meerdere keren bedrogen met een vrouw waar ik ongelooflijk verliefd op ben geworden. Ik doe dit heel bewust en weet dat hier geen enkel excuus voor is. Volgens de norm en ongetwijfeld vele mensen ben ik slecht maar voel ik me niet zo. Mijn vrouw zal ik, als de tijd rijp is, vertellen dat ik niet verder met haar kan en wil. Ik zal haar echter nooit vertellen wat ik in de tussentijd met de ander heb gedaan. Uit respect voor haar, wil ik haar niet opzadelen met een vertrouwensbreuk en een voortvloeiend trauma. Uit liefde voor mijn kind zal ik er altijd voor hem zijn en zal ik nooit voor mijn verantwoordelijkheden weglopen.

Maar mijn liefde voor mijn vrouw is geslonken tot een minimum. Hoe vaak wij hier ook iets aan hebben willen doen, hoe erg ik mijzelf ook heb willen aanpassen of veranderen.. het maakte het alleen maar minder leuk om bij elkaar te zijn.

De ander, ook in een relatie, geeft mij het gevoel dat ik zo lang heb gemist. Niet zo zeer de aandacht, want die krijg ik voldoende. Meer de klik, het unieke gevoel dat je elkaar met een enkel oogcontact al begrijpt. Stiltes zijn niet pijnlijk, maar heerlijk. De momenten samen zijn onbeschrijflijk mooi.

Als mijn vrouw dit ooit te lezen krijgt: bedankt voor alles dat je me tot nu toe hebt gegeven. Ik zal je nooit vergeten. Maar ik ga niets in stand houden dat ons drietjes uiteindelijk de afgrond in zal doen glijden. Daar heb ik teveel slechte voorbeelden voor gezien.

8 opmerkingen:

  1. Zwaar, heb ook zoiets gehad. Knopen doorhakken valt altijd tegen. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan het in een mooi verhaal vertellen maar je kan ook gewoon een vent zijn en er vooruit komen voordat je zulke stappen zet? Sorry maar ik heb hier geen respect voor. Ik hoop dat je het "juiste" doet en vrede vindt in je beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt absoluut een vieze ^%^$. Ik heb er geen woorden voor. Je vrouw, de vrouw die jouw verzorgt, je helpt, misschien wel je kleren was en jullie huis schoonmaakt. De vrouw die jullie kind heeft gebaard - laat je nu zitten door een andere hoer dat weet dat je getrouwd bent, kinderen hebt en het niet erg vindt. Je had meteen moeten scheiden voordat je vreemd ging. Ik hoop dat, nadat je scheidt van je vrouw- de vrouw waar je 'o zo verliefd op bent' jouw keihard laat vallen. Denk aan je kind die zonder een vader moet leven en de ene keer naar jou toe moet en ander keer naar zijn moeder..
    Vieze zak, zo bedank je niet iemand met 'ik hoop dat blablabla'.

    Viespeuk. Zielepeut.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij is dit ook de omgekeerde wereld. Maar goed, niets is gek genoeg. Ik wens niet jouw, maar je vrouw en zoontje veel steun. Want zij zullen dat écht nodig hebben. Ik hoop dat je beseft hoe hard je hen beide kwetst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als iets over is is het toch gewoon over?

      Verwijderen
    2. NEE NOOIT - voor de ander/de een gaat het altijd door en zal het nooit overgaan. neverever.

      Verwijderen