04-07-2012

#3796

Ik moet m'n verhaal kwijt. Ik wil weten wat ik moet doen. Een jaartje of 6 geleden vond een jongen mij leuk. Erg leuk, hij uitte dat heel duidelijk en hij begon mij een soort van te stalken. Ik wilde hem geen kans geven, dus heb hem keihard afgewimpeld. Sneu, besef ik me later maar toen was ik jong. Alleen toen hij later mij minder ging stalken en we gewoon vrienden werden begon ik hem ineens toch leuk te vinden, alleen ik dacht dat het te laat was dus ik zei niks meer tegen hem. Hij heeft het nooit geweten. Na een tijdje zijn we het contact verloren (ookal wonen we in hetzelfde dorp, we groetten elkaar ook niet als we elkaar zagen) Nu, zes jaar later, is het contact weer een beetje terug. En kom ik erachter dat ik een MEGA zwak voor hem heb. Echt enorm. Nu heeft hij laatst gezegd dat hij niks meer weet van dat hij mij zo leuk vond (hij stalkte me echt, duizend smsjes, en op msn de hele tijd praatten en hele tijd vragen of ik hem ook leuk vond etc.) Maar daar weet hij dus niks meer van, eerlijk gezegd geloof ik dat niet (kun je zo iets vergeten?). Het hele probleem is, ik vind hem denk ik leuk. En dat vind ik afschuwelijk, want het is helemaal niet zo'n hele leuke jongen maar iets in hem vind ik gewoon leuk. En ik heb gewoon een zwak voor hem omdat hij mij zoveel aandacht heeft gegeven denk ik. Maar ik weet dus niet wat ik hier mee moet.. Ik kan het hem niet vertellen want hij vind mij volgens mij niet. Ik zit hier mee. Ik voel me kut en alles. Help..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten