03-04-2011

#3345

Toen ik jong was was jij mijn vriendje. We waren altijd samen, ookal waren we nog zo jong. Jij bent toen op rare manier bij mij weg gehaald maar hadden we toch nog contact. Toen ging jij verhuizen en zijn we elkaar verloren. Nu, een jaar of 10 later, hebben we helemaal geen contact meer. . Ik noemde je heel lang nog m'n beste vriend en stiekem ben je dat nog steeds ookal weet je helemaal niks van mij en ik vrij weinig van jou. We spreken elkaar nooit en ik vind dat zo jammer. Ik wou dat je wist hoe ik me voelde, ik weet dat je het zwaar hebt en dat er niemand voor je is. Ik zou er altijd voor je zijn, ookal kom je midden in de nacht. Ookal hebben we elkaar zo lang niet gezien. Ik zou er zijn, ik mis je. Je was bent en blijft geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten