22-04-2009

#66

Ik vind je leuk terwijl het pas vorige week is dat ik je beter heb leren kennen. Daarvoor heb ik je al wel eens gezoend maar dat was in een dronken bui. Je had na die eerste keer ook al contact gezocht maar jij bent zo'n jongen die niet te vertrouwen is dus dat heb ik niet gedaan. Vorige week zag ik je opniew. JE BENT LEUK! Ik heb met je gekust gepraat en ik begon te hopen dat je anders was dan je vrienden en anders dan ik vermoedde. Ik ben met je mee naar huis gegaan en ben veel verder met je gegaan. Ik ben niet met je naar bed geweest omdat ik nog maagd was. Ik wilde het wel, maar jij niet omdat je niet zeker wist of ik wel 100% wilde en je wilde niet dat ik spijt zou krijgen. Hierdoor vind ik je leukleukleuker. We hebben afgesproken dat we het tegen niemand vertellen en we testen of we elkaar kunnen vertrouwen. Ik weet dat als ik vrijdag nog steeds niks heb gehoord van een van z'n vrienden of het lekker was met hem, ik hem sms en met hem afspreek. Stiekem hoop ik eerder op een sms van hem en stiekem wil ik zaterdag bij hem slapen. Ik zou het totaal niet erg vinden als het serieuzer tussen ons wordt maar ik weet dat ik niet zo mag denken. Je bent niet te vertrouwen. Toch heb je me aan het twijfelen gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten